اجاق گاز صفحه ای درسا مدل آنیل 5 شعله

اجاق گاز صفحه ای درسا مدل آنیل 5 شعله

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 52 × 86.5 سانتی‌متر
  • طول گاز: 87 سانتی‌متر
  • تعداد شعله: 5 و 4
  • جنس صفحه: استیل
7,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اجاق‌گاز صفحه‌ای «درسا» مدل «Anil5» یکی از اجاق‌های روکار این شرکت و محصولی پنج‌شعله است که با برخورداری از شعله‌های کوچک و بزرگ، امکان استفاده از ظروف مختلف را به شما می‌دهد. شعله‌های اجاق با شبکه‌ی چدنی پوشانده شده‌اند که باعث حفظ فاصله‌ی مناسب میان قابلمه و ماهیتابه و شعله‌ی گاز می‌شود. شعله‌ی بزرگ پلوپز در قسمت میانی صفحه‌ی گاز قرار گرفته و فضای اطراف آن برای قراردادن یک قابلمه‌ی بزرگ کافی است. شعله‌های گاز از سیستم جرقه‌زن داخلی برخوردارند و فندک اتوماتیک هر ولوم که به صورت فشاری عمل می‌کند، باعث راحتی کار شده است. اجاق‌گاز مدل Anil5 از سیستم ترموکوپل بهره‌مند است. ترموکوپل نوعی سیستم ایمنی است که در صورت خاموش‌شدن اتفاقی شعله، جریان کار دستگاه را به‌صورت خودکار قطع کرده و به این ترتیب از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند. اجاق‌های صفحه‌ای یکی از راه‌حل‌های کارآمد برای رفع مشکل کمبود فضا در آشپزخانه هستند. این نوع اجاق‌گازها روی کابینت نصب می‌شوند و جای زیادی را در خانه اشغال نمی‌کنند. اجاق‌گاز روکار Anil5 با برخورداری از پنج شعله، دستگاهی مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت است.

لوازم برقی آشپزخانه مثل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی و ظرف‌شویی معمولا فضای بزرگی را اشغال می‌کنند که این موضوع در خانه‌های کوچک‌تر ما را با مشکل کمبود جا مواجه می‌کند. در این میان، لوازم توکار و روکار راه‌حلی نوین برای این مشکل همیشگی هستند. اجاق‌گازهای صفحه‌ای با طراحی تخت خود روی کابینت نصب می‌شوند و علاوه‌بر اینکه به‌طرز خارق‌العاده‌ای به استفاده‌ی بهینه از فضای خانه کمک می‌کنند، نسبت به اجاق‌ گازهای مبله ظاهر مدرن‌تری به آشپزخانه می‌بخشند.

اجاق گاز مدل «Anil5» از محصولات شرکت «درسا» است. درسا از تولیدکنندگان داخلی است که محصولات زیادی از جمله هود آشپزخانه، اجاق گاز صفحه‌ای، سینک ظرف‌شویی، فر توکار و هواکش خانگی برقی را به بازار عرضه می‌کند. طراحی به‌روز و کیفیت ساخت خوب در تولیدات شرکت درسا به چشم می‌خورد.

طراحی و ساخت

اجاق Anil5 محصولی باکیفیت از شرکت درساست که با ایجاد برش روی کابینت و به صورت روکار نصب و استفاده می‌شود. این گاز با ابعاد 52 × 86.5 سانتی‌متر ساخته شده است. شرکت درسا این مدل را با صفحه‌ی استیل خش‌دار و با برخورداری از پنج شعله‌ی کوچک و بزرگ به بازار عرضه کرده است.

بزرگ‌ترین شعله‌ی گاز که به شعله‌ی پلوپز معروف است، در قسمت میانی صفحه‌ی گاز قرار گرفته و فضای مناسب برای قرارگیری یک قابلمه یا تابه‌ی بزرگ در اطراف آن در نظر گرفته شده است. به جز شعله‌ی اصلی، یک شعله‌ی بزرگ، دو شعله‌ی متوسط و یک شعله‌ی کوچک دیگر هم روی صفحه‌ی گاز به چشم می‌خورد.

با وجود شبکه‌های چدنی که روی شعله‌ها به چشم می‌خورد، فاصله‌ی لازم بین شعله و قابلمه یا تابه‌ حفظ می‌شود. این شبکه‌ها جنس خوبی دارند و دربرابر زنگ‌زدگی مقاوم هستند. امکان جداسازی شبکه‌های چدنی از صفحه‌‎ی گاز وجود دارد و این موضوع به نظافت آسان سطح گاز کمک می‌کند.

ابعاد
52 × 86.5 سانتی‌متر
طول گاز
87 سانتی‌متر
تعداد شعله
5 و 4
جنس صفحه
استیل
فندک اتوماتیک
دارد
شعله پلوپز
دارد
محل شعله پلوپز
وسط
سیستم ایمنی
ترموکوپل
جنس شبکه
چدن
کابل برق
دارد
اقلام همراه
بست نصب
نوار درزگیر
دفترچه ی راهنمای مصرف کننده
سایر مشخصات
وزن 19.575 کیلوگرم
شعله‌ی کوچک 1.4کیلووات
شعله‌ی متوسط 1.8 کیلووات
شعله‌ی بزرگ 3 کیلووات
شعله‌ی پلوپز 4 کیلووات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...