سطل زباله دو مخزنه 36 لیتری

سطل زباله دو مخزنه 36 لیتری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: 701
  • یونیت (cm): 45
  • طول (cm): 51
  • عرض(cm): 37
1,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

انتخاب سطل زباله مناسب به دو عامل سلیقه و فضای کافی بستگی دارد. یکی از مدل های انتخابی سطل زباله کابینتی دو قلو می باشد که در صورتی که کابینت شما فضای کافی برای نصب آن در اختیار داشته باشد محصولی مناسب خانواده های پرجمعیت هست چرا که بسیار بزرگ و جادار است. برای بسیاری از افراد بسیار اهمیت دارد که سطل زباله آنها به هیچ عنوان در دید نباشد چرا که دکوراسیون داخلی آشپزخانه آنها را به هم می زند و ظاهری ناخوشایند به آن می دهد. این افراد معمولا سطل زباله را در کابینت قرار می دهند اما مدام باز و بسته کردن درب کابینت و برداشتن درب سطل شما را کلافه خواهد کرد. برای حل این مشکل محصولی به نام سطل زباله دو قلو ریلی به بازار آمده که هم بسیار جا دار است و هم با حرکت ریلی آن دیگر مجبور به بلند کردن سطل یا برداشتن درب آن نیستید.

این محصول دارای دو مخزن بزرگ و جا دار است که می توان حجم زیادی زباله در طول روز در آن ریخت. مزیت سطل های دو مخزنه امکان تفکیک زباله های تر و خشک می باشد که نه تنها به محیط زیست کمک کرده بلکه در حفظ و ذخیره انرژی نیروی انسانی نیز بسی مفید است. چرا که با این کار افراد کمتری درگیر فرایند بازیافت و جدا سازی زباله های تر و خشک می شوند.

مزیت دیگر جدا سازی زباله های تر و خشک بهداشت بالای آشپزخانه و سلامت خانواده است. از طرفی بوی زباله ها منتشر نمیشود و احتمال راه افتادن شیرابه ای که حاصل از فاسد شدن زباله هاست بسیار پایین می باشد.

یکی از مزیت های فوق العاده این محصول جنس فلزی درب، دسته و دستگیره می باشد. درب محصول که بر روی بدنه شاسی فیکس و ثابت است فلزی می باشد که دوام و استحکام بالایی دارد و سطل پس از حرکت ریلی در زیر آن قرار می گیرد. طراحی ثابت درب بدین دلیل بوده که دیگر ناچار به مدام گذاشتن و برداشتن درب سطل نشوید.

بر روی مخزن برشی فلزی چسبیده که به صورت دستگیره آن عمل می کند و برای بیرون کشیدن آن دست خود را به این دستگیره گیر کرده و آن را از درون کابینت بیرون می کشیم.

مورد دیگر دستگیره فلزی این محصول می باشد که در وسط هر مخزن فلزی با قطری مشخص به عنوان دسته نصب شده است و انتخاب جنس فلزی آن به منظور جلوگیری از شکستن بوده است.

شاسی فلزی برای فیکس کردن این مجصول به دیواره کابینت طراحی شده و رنگ آن متناسب و همرنگ مخازن طراحی شده است.

ریل ساچمه ای سه تکه قسمت برجسته دیگری از این محصول است که حائز اهمیت می باشد چرا که به دلیل سه تکه بودن این ریل به تمام فضای مخزن پس از بیرون کشیدن آن از کابینت به کمک ریل دسترسی پیدا می کنیم. این ریل حرکتی نرم و روان داشته و با وجود ساچمه های ریز و لغزندگی شروع به حرکت می ند.

کد محصول
701
یونیت (cm)
45
طول (cm)
51
عرض(cm)
37
ارتفاع (cm)
42
رنگ
طوسی
جنس بدنه
فلزی
جنس سطل
پلاستیک
حجم مخزن
36 لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...